FAQ

1. Hoe doe ik een bestelling?
In de eerste plaats dient u zichzelf als gebruiker te registreren. Vervolgens kunt u de gewenste artikelen aan uw winkelwagen toevoegen. Zodra u klaar bent met winkelen, kunt u betalen met creditcard of via bankoverschrijving.

2. Is het mogelijk om één ​​enkele stoel te kopen?
Onder de prijs van ieder artikel staat vermeld ´Minimale afname: aantal stuks´. Indien deze boodschap niet verschijnt, betekent dit dat er geen minimale afname voor dit artikel geldt en dat u dus zelf kunt bepalen hoeveel artikelen u wilt bestellen. 

3. Ik ben werkzaam in de branche en ik zou jullie artikelen met regelmaat willen kopen. Kunt u mij gunstiger voorwaarden bieden?
Ja, alle professionals (architecten, ontwerpers, binnenhuisarchitecten, etc.) kunnen rechtstreeks contact met ons opnemen, zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken.

4. Hebben jullie ook aanbiedingen voor de horecabranche?
We kunnen speciale afspraken maken voor grote bestellingen. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

5. Betalingsmogelijkheden
Wij accepteren bankoverschrijvingingen, creditkaartbetalingen (Visa, Mastercard of American Express) en betaling bij aflevering. Bij betaling bij aflevering betaalt u 5% extra op de totale factuur.

6. Levertijden
Gedurende het aankoopproces kunt u de de levertijden van alle door u gekozen artikelen en afwerkingen raadplegen. Bij SuperStudio beschikken we over een grote voorraad van de meeste artikelen en de levertijd van zendingen naar Nederland is ongeveer 5 - 10 werkdagen voor deze artikelen. In de rest van Europa geldt als levertijd voor artikelen op voorraad 7 - 10 werkdagen. Voor artikelen met een langere levertijd, rekenen we in kalenderdagen. In het laatste geval kan de exacte levertijd om verschillende redenen variëren.

7. Kan ik goederen na ontvangst retourneren?
Ja, altijd zolang aan het retourvoorwaarden wordt voldaan.

8. Waar wordt het meubilair van SuperStudio geproduceerd?
Onze artikelen worden in diverse landen geproduceerd, omdat we altijd op zoek zijn naar de beste prijs-kwaliteitverhouding. Bontproducten en veel zitbanken, stoelen, accessoires, lampen, tapijten, etc. worden gemaakt in Italië. De bekleding van hoge kwaliteit komt uit Denemarken. In Spanje kopen we een aantal modellen kunststof stoelen en lampen in. De mechanismen en steunen komen uit Duitsland. Verder verkopen we in India gemaakte tapijten en worden er kunststof stoelen en tafels uit China geïmporteerd.

9. Hoe kunnen jullie kwalitatief goede artikelen aanbieden voor zo'n lage prijs?
Doordat we ons met name richten op het verminderen van de administratieve kosten, grotendeels online opereren, zoveel mogelijk zonder intermediairs werken en constant op zoek zijn naar wereldwijd de gunstigste in- en verkoopvoorwaarden kunnen we onze artikelen voor dergelijke scherpe prijzen aanbieden.

10. Wat omvatten de verzendkosten?
De levering is van deur tot deur. Indien u wilt dat uw bestelling naar boven wordt gebracht dan kunt u deze optie op onze website selecteren wanneer u uw bestelling plaatst. De prijs en de voorwaarden (gewicht; afmetingen van het artikel, de lift of trap; etc.) worden verder toegelicht op het moment dat u deze aanvullende optie selecteert.

11. Heeft u ook een meubelmontageservice?
Deze service is beschikbaar in Barcelona en omvat de aflevering op een bovenverdieping, de volledige montage van uw meubels en de afvoer van de verpakkingen. Neem voor meer informatie over de beschikbaarheid en prijzen van deze service in andere delen van Spanje contact met ons op.

Meld u aan!

coupon

Meldt u zich aan voor onze nieuwsbrief en u ontvangt een kortingsbon van €6* voor uw volgende aankoop van meer dan €100.

*Niet van toepassing op producten in de Opruiming of Speciale Acties. Alleen geldig voor online bestellingen. Niet geldig voor zakelijke klanten of winkels.

Bedankt voor uw aanmelding
Over een paar minuten ontvangt u een e-mail om uw korting te verkrijgen.

Controleer de spambox van uw e-mail als u deze niet ontvangt.

Valoraciones