Hoe wordt mijn kantoor ingericht?

Het is een onderwerp waar veel mensen zich willen bemoeien: de inrichting van het kantoor. Vooral als jij gaat verhuizen naar een nieuw pand zullen veel personeelsleden hun zegje willen doen over wat er vooral wel en niet moet gebeuren op het nieuwe kantoor. Om dit tegen te gaan, werk je samen met een specialist op het gebied van kantoorinrichting. Dat gaat als volgt!

1. Kennismaking

Eerst is het goed om te weten dat jij en je specialist goed door één deur gaan. Alhoewel je ervan uit mag gaan dat zij meer over kantoorinrichting weten dan jij, is het fijn om te weten dat je samenwerkt met iemand met wie je goed op kan schieten. Dit werkt niet alleen goed voor de samenwerking, maar ook voor het uiteindelijke resultaat. In je kennismaking zeg je wie je bent, maar laat je ook al doorschemeren wat je precies van plan bent met het nieuwe pand.

2. Bezoek

Zie je de samenwerking zitten, dan is het tijd om het nieuwe pand eens te bezoeken. Hierdoor geef je jouw specialist de ruimte om vrijuit hun gang te kunnen gaan. Een blauwprint van een pand is natuurlijk al erg handig, maar het fysiek zien van een ruimte helpt met inspiratie die anders niet zou ontstaan.

3. Ideeën bespreken

Nu beide partijen weten met wie ze werken en waar het over gaat, is het tijd om je te richten op details. Welke toevoegingen wil jij op je kantoor terugzien? Zijn er specifieke ruimtes die aanwezig moeten zijn? Hoeveel aandacht stop jij in de pauzeruimte? Door samen met je specialist antwoord te geven op deze vragen, vormt de ruimte zich eigenlijk vanzelf. Je ontvangt van je specialist een schets met daarin hun opvatting van jouw gegeven antwoorden

4. Realisatie

Nu jullie het beiden eens zijn over hoe het kantoor eruit moet gaan zien, is het voor de specialist tijd om dit te realiseren. De komende tijd zullen zij vooral bezig zijn met het kantoor, door ervoor te zorgen dat alle bedachte ideeën precies zo worden uitgevoerd als zoals jij het voor ogen had. Natuurlijk is het leuk om af en toe even een kijkje te nemen, zodat je te allen tijde weet hoe het ervoor staat.

5. Gebruiken maar

Jouw kantoor is klaar voor gebruik! Je oude kantoor kan afgebouwd worden: alle bruikbare items worden meegenomen naar je nieuwe kantoor. Misschien is het even wennen, maar deze nieuwe werkruimte is waar jij de komende jaren te werk zult gaan!

Hulp nodig?

Ben jij op zoek naar de partner die samen met jou dit stappenplan wilt doorlopen, dan stellen we je graag voor aan Kato. Deze specialisten op het gebied van kantoorinrichting hebben alle kennis in huis die nodig is om een mooi kantoor te realiseren. Neem eens een kijkje op hun website en ervaar het zelf!